NAJCZĘSTSZE PYTANIA


WYSYŁKA

Q: Czy jest możliwość śledzenia mojego zamówienia?

A: Etapy zamówienia możesz śledzić w zakładce Moje Konto > Historia Zamówień.

Ponadto, aby dowiedzieć się czy przesyłka dotarła już na teren Polski możesz skontaktować się z lokalnym oddziałem Poczty Polskiej obsługującym wybrane zamówienie, celem uzyskania numeru śledzenia.


Q: Dlaczego te same lub podobne do siebie produkty w Państwa sklepie mają różny czas realizacji dostawy?

A: Czas realizacji zamówień uzależniony jest od firm kurierskich lub pocztowych, które realizują dostawę produktu od wybranego producenta. Pamiętaj, że każda przesyłka wysyłana jest od innego producenta, tak więc i czas realizacji dla podobnych produktów może się różnić.


Q: Skąd zostanie wysłany mój produkt?

A: Produkty zakupione w naszym sklepie są wysyłane bezpośrednio od producentów i fabryk z całego świata.

Ponad 90% produktów wysyłanych jest z krajów azjatyckich.


Q: Dlaczego czas wysyłki produktów czasami jest tak długi?

A: Produkty zakupione w naszym sklepie są wysyłane bezpośrednio od producentów z całego świata. Ponad 90% produktów wysyłanych jest z krajów azjatyckich i muszą one przejść długą drogę do naszego kraju.

Ponadto ważnym jest, że czas podany w opisie produktu jest maksymalnym czasem oczekiwania na produkt przez klienta. Zazwyczaj produkty przychodzą do klienta dużo wcześniej, często po 10-14 dniach.


Q: Co zrobić jeśli podałem zły adres w zamówieniu?

A: W przypadku podania nieprawidłowego adresu doręczenia, możesz zmienić adres wysyłki z poziomu historii swoich zamówień, do 6 godzin od złożenia zamówienia.

Jeśli zamówienie zostało już przetworzone, należy skontaktować się z lokalnym oddziałem Poczty Polskiej, celem zmiany adresu doręczenia.


Q: Czy przy odbiorze produktu będą jakieś dodatkowe opłaty?

A: W naszym sklepie płatność przy odbiorze nie jest możliwa, więc żadne opłaty z tytułu zakupu oraz wysyłki nie zostaną pobrane. Wszystkie opłaty związane z produktem i jego wysyłką klient opłaca w momencie zamówienia.

Q: Co, jeśli moja przesyłka nie dotrze w wyznaczonym w opisie produktu czasie?

A: Czas realizacji liczony jest od momentu złożenia zamówienia przez klienta, do momentu dostarczenia towaru do klienta lub placówki pocztowej. Jeśli przesyłka nie dotrze w wyznaczonym czasie, prosimy o kontakt z wybraną placówką Poczty Polskiej, celem weryfikacji czy przesyłka nie oczekuje na odbiór przez klienta w oddziale PP. Niestety zdarza się, że pomimo dostarczenia przesyłki nie zostanie pozostawione awizo dla klienta do odbioru w placówce Poczty Polskiej.

Jeżeli jednak okaże się, że przesyłka nie dotarła do klienta w wyznaczonych w opisie dniach kalendarzowych oraz nie oczekuje na odbiór w placówce poczty, prosimy o przekazanie nam takiej informacji drogą mailową i odczekanie maksymalnie 4 dni roboczych na informację zwrotną o produkcie i jego statusie.


Jeśli przesyłka nie dotrze w ciągu kolejnych 7 dni kalendarzowych, klient może wnioskować o pełen zwrot poniesionych kosztów - koszt produktu oraz koszt wysyłki. Aby otrzymać pełen zwrot kosztów, prosimy o kontakt przez Centrum Pomocy CHMARKET lub adres e-mail office@chmarket.pl.


Klient otrzyma zwrotu kosztów maksymalnie w ciągu 14 dni od daty złożenia wniosku. W ramach zwrotu klient może także otrzymać rabat w wyznaczonej kwocie na kolejne zakupy w naszym sklepie – forma zwrotu do decyzji klienta.


Jeśli produkt dotrze do klienta po wyznaczonym terminie oraz po zwrocie kosztów zakupu i wysyłki, klient w ramach przeprosin za długi czas oczekiwania może zatrzymać produkt gratis bez ponoszenia kosztów.

Q: Czy jest możliwość wysyłki produktu za pobraniem?

A: Obecnie nasz sklep nie prowadzi wysyłki przedmiotów za pobraniem.

Q: Czy realizujecie Państwo wysyłkę do innych krajów?

A: Obecnie w naszym sklepie nie ma możliwości wysyłki produktów do innego kraju niż Polska.

Q: Co oznacza średni i maksymalny czas oczekiwania?

A: Średni czas oznacza uśredniony czas oczekiwania na produkt przez klienta. Maksymalny czas oznacza, że przesyłka planowo powinna dotrzeć w tym terminie.


Q: Zamówiłem kilka produktów. Dlaczego koszt wysyłki jest oddzielny dla każdego produktu i otrzymałem kilka niezależnych paczek?

A: Każdy produkt jest wysyłany z innej lokalizacji, bezpośrednio od producentów danych produktów. Jako, że nie prowadzimy sprzedaży hurtowej, do każdej dodatkowej sztuki danego produktu zostanie doliczona opłata za wysyłkę.


Q: Czy Państwa sklep oferuje produkty erotyczne? Jak wysyłane są paczki?

A: Nasz sklep oferuje produkty dla dorosłych w kategorii Inne. Produkty przeznaczone dla pełnoletnich klientów nie są widoczne na stronie głownej, wyświetlającej wszystkie oferowane przez nasz sklep produkty. Ponadto produkty, które są wyświetlane w kategorii dla dorosłych nie zawierają zdjęć przedstawiajacych elementy erotyki w rozumieniu polskiego prawa.

Zdecydowana większość paczek wysyłana jest w kopertach bąbelkowych wraz z nazwą produktu na etykiecie koperty. Jednakże dyskrecja przy tego rodzaju produktach jest dla nas priorytetem - produkty są więc opisywane zgodnie ze stanem faktycznym, jednak nie zdradzając bezpośredniego przeznaczenia np. zamawiając wibrator będzie on opisany np. jako massager.


Q: Czy mając 13 lat mogę robić zakupy w Państwa sklepie?

A: Tak, umowa kupna-sprzedaży może być zawarta za zgodą rodziców lub opiekuna prawnego od 13 roku życia z wyłączeniem produktów w kategorii Dla Dorosyłych (+18).


PRODUKT

Q: Widzę, że te same produkty w sklepie mają różne ceny. Dlaczego tak się dzieje? 

A: Cena każdego produktu uzależniona jest od ceny jaką narzucił producent danego produktu. W naszym sklepie znajdziecie Państwo produkty różnych producentów więc również  ich koszt może odbiegać od kosztu podobnego produktu u innego producenta.


Q: Jak wybrać rozmiar produktu jeśli w jego opisie widzę wzmiankę o tzw. Asian Size, US Size?

A: Producenci stosują trzy rozmiarówki dla swoich produktów odzieżowych lub obuwniczych - US, EU oraz Asian z czego US - jest największa, EU zazwyczaj odpowiada polskim standardom oraz Asian Size, która jest najmniejsza.

W przypadku wyboru tej ostatniej radzimy zastanowić się nad zakupem produktu o jeden rozmiar większego. Warto też dokładnie przejrzeć opis produktu i wymiary podane w cm.


Q: Dlaczego zamówiony produkt różni się nieznacznie kolorem od tego na zdjęciu?

A: Producenci starają się, aby kolory produktów widoczne na zdjęciach najlepiej odzwierciedlały ich realny wygląd, jednakże z uwagi na różnice w jasności, poziomie nasycenia kolorów, rodzajach matryc oraz innych ustawień wyświetlania zależnych od ustawień ekranu/monitora klienta, kolor produktu może nieznacznie odbiegać od zdjęć widocznych w karcie produktu.

Q: W opisie produktu widzę wzmiankę o Random Color lub Random Model. Co to oznacza?

A: Oznacza to, że producent prześle losowy kolor lub model danego produktu.

Q: Na zdjęciach sprzedawanego przez Państwa zegarka widzę, że ma on wiele funkcji czy wszystkie z mniejszych tarcz widocznych na jego cyferblacie działają?

A: Należy uważnie czytać opis produktu, w większości zegarków dodatkowe tarcze są jedynie atrapą, która ma jedynie funkcję ozdobną.

Q: Dlaczego te same lub podobne do siebie produkty mają różne ceny wysyłki produktu?

A: Cena wysyłki produktu zależy od wielu czynników - gabarytów produktu, jego wagi, deklarowanego czasu w jakim dotrze do kupującego oraz kosztu spedycji przez lokalnych dostawców wybranych przez producentów.


Q: Znalazłam w państwa sklepie pierścionek z nazwą produktu "Gold (...), Gold Plated (...)". Czy jest to produkt ze złota lub ze srebra?

A: W ramach naszego sklepu internetowego nie sprzedajemy produktów ze złota oraz srebra.

Wszystkie produkty z zaznaczonym w opisie/nazwie gold, gold plated są pozłacane.

Q: Na zdjęciach produktu widzę kilka różnych produktów, skąd mam wiedzieć, który produkt przyjdzie w paczce?

A: Najczęściej producenci oznaczają na zdjęciach numer, model lub kolor, który możesz wybrać w rozwijanym menu. Radzimy również przejrzeć dokładnie opis produktu.


Q: Dlaczego w Państwa sklepie nie ma żadnych markowych produktów jak Nike, Adidas itd.?

A: Nie oferujemy produktów znanych marek ze względu na trudną drogę weryfikacji czy dany produkt nie jest tzw. podróbką. Polskie prawo zakazuje sprzedaży oraz sprowadzania podrabianych produktów.


Q: Czy udzielacie Państwo informacji dotyczących produktów np. funkcje danego modelu produktu?

A: Wszelkie informacje dotyczące funkcji oraz elementów, które zostaną wysłane w ramach danego produktu dostępne są w opisie produktu.

Jeśli jednak klient ma wątpliwości co do funkcjonalności oraz innych elementów opisu zapraszamy do kontaktu mailowego na skrzynkę magazyn@chmarket.pl.

Nie udzielamy informacji dotyczących opisów produktów poprzez infolinię.


Q: Chciałbym zamówić buty w Państwa sklepie, ale nie wiem jaki rozmiar obuwia wybrać. W jaki sposób wybrać rozmiar obuwia w Państwa sklepie?

A: Jako, że nasze produkty są oferowane w różnych krajach, producenci odzieży oraz obuwia często stosują kilka rozmiarówek. W przypadku obuwia spotkać się można z kilkoma możliwościami np. EU39, 39 oraz 7. Z czego kolejno EU39 jest to rozmiar zazwyczaj odpowiadający polskim standardom, 39 jest to zazwyczaj miara azjatycka, natomiast 7 jest to miara amerykańska (US).

Jeśli klient mimo wyświetlonej rozmiarówki ma wątpliwości jaki rozmiar obuwia wybrać, polecamy sprawdzić opis produktu oraz miarę w cm. Ponadto można posłużyć się darmowym konwerterem miar obuwia dostępnym np. pod adresem http://www.convertworld.com/pl/rozmiar-buta/


Q: Chciałbym zamówić zegarek, jednak nie wiem czy dany model jest wodoszczelny, wodoodporny czy też nie posiada żadnej ochrony przed wodą. Ja to sprawdzić?

A: Wodoszczelność oznacza szczelność względem wody lub pary wodnej w różnych zakresach np. 3ATM oznacza Wodoszczelność do 30M. Wodoodporność oznacza natomiast odporność zegarka na zachlapania przy codziennym użytkowaniu tj. mycie rąk, deszcz itp. Znaczy to tyle, że zegarek może wpuścić wodę, ale nie powinno to wpłynąć na normalne użytkowanie zegarka.

Waterproof oznacza wodoszczelność, natomiast Water Resistant oznacza wodoodporność. Aby dowiedzieć się więcej polecamy lekturę w sieci np. http://manufakturaczasu.pl/klasy-wodoszczelnosci-zegarkow/

Prosimy nie sugerować się oznaczeniami bezpośrednio na zegarkach. Zdarza się, że producent oznaczy model jako Waterproof 5ATM, jednak w opisie nie ma informacji o wodoszczelności, znaczy to, że dany model mimo napisu na zegarku nie jest wodoszczelny.

Prosimy uwzględnić również duże różnice temperatur (w relacji zegarek - woda) oraz brak możliwości wciskania przycisków zegarka gdy jest on narażony na działanie wody.

Q: Czy zakupione u Państwa produkty są nowe czy używane?

A: 100% produktów zakupionych w naszym sklepie jest nowych.

Q: Czy tłumaczenie opisu jest w 100% sprawdzone?

A: Polskie części opisów to pierwsze kilka słów tytułu. Co do samgo opisu produktu można przetłumaczyć go klikając PRZETŁUMACZ NA JĘZYK POLSKI gdzie są możliwe niedociągnięcia w tłumaczeniu, za które najmocniej przepraszamy.

Aby uniknąć niedopowiedzeń dotyczących opisu produktu w należy uznać za priorytet oryginalny anglojęzyczny opis lub skontaktować się z obsługą sklepu.


Q: Czy wszystkie zegarki kupione w Państwa sklepie posiadają baterie i są gotowe do użycia?

A: 99% zegarków kupionych w naszym sklepie zawiera baterie i jest gotowych do użycia. Aby upewnić się czy dany model produktu zawiera baterię prosimy o uważne przeczytanie opisu pod kątem informacji: battery included - bateria uwzględniona lub no batteries - brak baterii, jeśli w opisie nie ma żadnej informacji o baterii oznacza to, że zegarek jest gotowy do użycia.

PŁATNOŚCI

Q: W jakiej walucie obsługujecie płatności oraz jakie są sposoby płatności?

A: Płatności obsługiwane są wyłącznie w walucie Polski Złoty - PLN. System płatności obsługiwany jest przez firmę zewnętrzną DotPay S.A. i oferuje wiele bezpiecznych kanałów płatności począwszy od kart płatniczych, przelewów online na tradycyjnych przelewach kończąc. Drugą opcją jest bezpośredni przelew na Konto firmowe (Inteligo) tytułem złożonego już zamówienia.


Q: Co z opłaceniem CŁA i VAT-u za zakupiony u Państwa produkt?

A: Nasz sklep pobiera jedynie opłatę za produkt oraz koszt wysyłki (kwoty brutto). Nie pobieramy opłat tytułem CŁA oraz podatku VAT od sprowadzanych produktów.

Nie wykonujemy również zwrotów za ewentualne dodatkowe opłaty związane z kosztami celnymi. Aby uzyskać więcej informacji, radzimy skontaktować się z lokalnym Urzędem Celnym.


Q: Gdzie mogę otrzymać fakturę za moje zamówienie?

A: Fakturę wystawiamy na wyraźnie życzenie klienta. Aby otrzymać fakturę za swoje zrealizowane zamówienie prosimy o przesłanie nr zamówienia oraz danych do faktury na adres magazyn@chmarket.pl

Po wystawieniu opinii lub przesłaniu formularza z prośbą o wystawienie faktury zakładamy, że produkt dotarł do klienta w nienaruszonym stanie. Wystawienie faktury lub opinii nie oznacza braku możliwośći reklamowania produktu.


Q: Czy zakupy w Państwa sklepie są bezpieczne?

A: Zakupy w naszym sklepie są w 100% bezpieczne. Płatności obsługuje firma DotPay S.A, która oferuje w pełni zabezpieczone płatności internetowe. Dodatkowo umożliwiamy klasyczny przelew na konto.

Właścicielem sklepu jest polska firma, która posiada numer GIOŚ, jest zgłoszona w GIODO oraz podlega polskim prawom konsumenta w przeciwieństwie do sklepów zarejestrowanych poza granicami PL.


Q: Dlaczego nie otrzymałem paragonu fiskalnego wraz z dostarczonym produktem?

A: Obecnie nasza firma jest ustawowo zwolniona z posiadania kasy fiskalnej. 


ZWROTY & INNE

Q: Czy Państwa produkty są objęte gwarancją?

A: Jako, że jesteśmy polską firmą nasze produkty są objęte 2-letnią rękojmią. Aby dowiedzieć się więcej na temat rękojmi, polecamy zapoznać się z prawami konsumenta obowiązującymi w Polsce.

Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dostępnymi na oficjalnej witrynie UOKiK pod adresem: https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/reklamacje/rekojmia/


Q: Czy w Państwa sklepie można kupować produkty hurtowo?

A: Prowadzimy jedynie sprzedaż detaliczną. Możesz zamówić np. 20 sztuk danego produktu, ale koszt wysyłki zostanie naliczony indywidualnie dla każdej sztuki produktu.


Q: Czy mogę odwołać zamówienie lub zwrócić produkt jeśli jest on w transporcie/dostawie?

A: Produkt zakupiony w naszym sklepie można zwrócić w ciągu 14 dni od daty otrzymania produktu (termin realizacji widoczny w opisie).

Jeśli produkt jest jeszcze w drodze do klienta musi on wstrzymać się ze zwrotem, aż produkt fizycznie do niego dotrze, celem odesłania z tytułu odstąpienia od umowy.


Q: Produkt dotarł, ale niestety jest uszkodzony. Jak mogę go reklamować?

A: W przypadku kiedy produkt dotrze do kupującego uszkodzony, prosimy o przesłanie zdjęcia uszkodzonego produktu wraz z uzupełnionym formularzem reklamacyjnym dostępnym w regulaminie sklepu, na adres e-mail office@chmarket.pl


Wydawca niniejszego serwisu internetowego, wykorzystuje pliki cookies, m.in. w celach statystycznych, reklamowych i dostosowania serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników. Mogą stosować je także współpracujące z nami firmy badawcze i reklamodawcy. Możesz zmienić ustawienia służące do obsługi cookies w przeglądarce internetowej. Jeśli kontynuujesz przeglądanie naszych stron bez zmian tych ustawień, przyjmujemy, że wyrażasz zgodę na użycie tych plików.
CHMARKET zwolnił?
Naciśnij aby przyśpieszyć!